Mys med världens bästa mormor!<3

Hej på er, nu är snart torsdag över och det är äntligen fredag i morgon!
Började ju vid 12 idag och hade bara svenska, fick sluta en timme tidigare så slutade vid 1.
Blev hämtad av mamma och när vi kom hem fikade vi lite och sen kom mormor och hämtade mig.
Har haft fullt upp sen dess, hehe.
Var och fixade julklapp till pappa, åt på kinarestaurangen och satt och petade en massa, as mysigt.
När vi hade ätit åkte vi hem till mormor och jag fick en massa saker av henne till jag ska flytta hemifrån typ. As fina vinglas och lite så!
Åkte sen till marieberg, köpte mer julklappar och påvägen hem stannade vi på Coop.
Kom hem vid 9 igen och sen jag kom hem har jag duschat, rakat bena och haft ansiktsmask. Känner mig super fräsch.
Men nu ligger jag i sängen och ska snart sova för i morgon börjar jag vid 8.
Väntar också på att Tobbe ska ringa sen ska jag sova.
Men bloggar mer i morgon, då åker jag till Kopparberg och tillbringar min helg där.

Ne men vad rart hehe


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-15 @ 23:12:14
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0