Tv mys!

Hallå där!
Är hemma hos Tobbe i Kopparberg nu och kollar på tv.
Har inte bloggat sen i lördags. Men i söndags kom älsklingen hem till mig, vid 2 åkte vi och åt kalkon hos mormor.
Var där ett bra tag och åkte hem sen och bara tog det lugnt.

Imåndags tog vi det rätt lugnt hela dagen hyrde och kollade film och mös bara hela kvällen med mot&far.

Igår gick jag och Tobbe upp, gjorde oss ordning och åkte ut till marieberg och mediamarkt och skulle byta 2 grejer sen åkte vi hem igen.
Åt godaste wooken och kolla tv resten av kvällen med mamma, pappa, Rikard och Terese.

Idag gick vi upp skapligt och gjorde oss i ordning och jag pappa.
Åkte sen till Kopparberg och Tobbe skjutsade mig till anna-marina.
Där satte Malin i mitt löshår och jag är jätte nöjd, tack malle!
Ska tillbaka dit om typ en timme så ska anna-marina klippa det och klippa in det.
Sen ska vi träffa ida och joel.
Bloggar mer i morgon tror jag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0