dålig dag

Har sett att många skriver att dom ska vara med sina pojkvänner och mysa ikväll/idag.
Ser också att folk skiver att dom så gärna skulle vilja ha någon att mysa med ikväll och visa sin kärlek till..
Själv har jag världens bästa pojkvän men inte fan kan/ska jag vara med honom ikväll.
Blir så himla arg!!
Jag kan inte åka till honom för har varit hemma idag från skolan så fick inte för mamma..
Han kan inte eller komma hit för han ska ju träna, ojoj viktigt viktigt!

Förra veckan när jag&älskling pratade om alla hjärtans dag och om vi skulle köpa nått till varandra så sa vi istället för att köpa något skulle vi vara med varandra och mysa hela kvällen.
Men nu eftersom vi inte ska vara med varandra eller köpa nått blir jag så himla sur..hade förväntat mig en mys kväll med älskling idag!


en stor fet tumme ner på denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0