1 år med älskling idag!♥

ett helt år har gått nu älskling, och det har varit ett helt underbart år tillsammans med dig hjärtat!
jag mår verkligen bra i din närhet och jag vet att det här är rätt för mig.
du gör mig så himla lycklig och vi har lovat varandra att det alltid kommer vara vi,
och jag vet älskling att vi klarar allt tillsammans!
du är verkligen världens finaste och underbaraste pojkvän som finns,
och jag är så himla glad att du är just min!
jag älskar dig av hela mitt hjärta och du är verkligen allt jag någonsin önskat mig,
du är precis den killen jag alltid velat ha, du är underbar på alla sätt och vis,
det är helt otroligt vad förälskad du har gjort mig i dig!
det går inte en enda sekund utan att jag tänker på dig, det enda jag vill är att vara med dig hela tiden,
och jag hoppas verkligen du är min föralltid, för jag kommer ALDRIG! lämna dig,
du är den jag ser min framtid med och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
mitt liv skulle aldrig vara och då menar jag aldrig vara såhär underbart som det är när jag är med dig,
jag hoppas verkligen du känner och tänker likadant som mig.
att det här är någonting stort som vi ska ta tillvara på, vårt förhållande är det som är det absolut viktigaste för mig, och jag kommer ge all min kärlek för att du ska stanna kvar hos mig!
du finns alltid där för mig älskling, och det är jag glad över..tack för att du gör mitt liv lättare!


vet att det säkert är någon som tycker allt jag skrivit är överdrivet,
men det är såhär jag känner och jag mår bra av att tillbringa nästan all min tid åt min pojkvän!
han får mig alltid att må bra och han finns alltid för mig om det är nått.


du är så himla fin, och jag älskar dig min tobias!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0