dålig uppdatering

Idag har det varit dålig uppdatering men det beror på att jag slutade vid 3.
Tog bussen med ida hem till mig, sen dess har vi bara suttit vid köksbordet och jag har försökt plugga.
Har skrivit än del men är inte klar, så det suger!
Ida åkte nyss och jag ska snart duscha.
Men tänkte skriva lite mer på engelskan så den bara är att läsa på till i morgon.
Måste ju också plugga matte, men det blir nog mest av på söndag.
Men eftersom mamma fyller då blir det efter gästerna åkt.
Ikväll kommer jag inte blogga mer, jag vet..dålig tjej, men har verkligen inte tid!
Hörs i morgon, sluta 10.55 då och åker och köper present till mamma.
Sen: Hem och plugga!
Puss♥
slänger in en rätt seriös och gammal bild på mig, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0