hemma

Vaknade ju upp hos älskling i morse, så himla mysigt men alltid tråkigt att gå upp och åka iväg.
Jag kom i allafall till skolan vid 10 i 8.
Slutade 10 över 3 och kom hem för sen stund sen.
Blev sen hämtad av mamma efter skolan.
Vi åkte och kollade om butikschefen på kicks var där, men hon var på nån kurs.
Så får väl presentera mig nästa vecka.
Snart ska vi äta och sen ska jag spela in engelskan.
Jag och mamma satt och disskuterade nyss om träning osv.
Jag vill ju som sagt gå ner i vikt, tänkte börja med gi-metoden eller vad det heter.
Men mamma sa att jag istället ska ut och springa/gå mer, gymma, dansen och äta lite mindre bara.
Jag ska också skippa godis och dricka och sånt, på vardagar men ska inte äta mycket alls på helgen om jag nu känner mig tvungen.
Jag pratade också med min älskling igår, och har bett han att han ska stötta mig.
Så han ska hjälpa mig och pusha mig med träning, han kommer också vara med och hjälpa till så det känns great!
Aja, nog pratat om det..rätt tråkigt för er att veta men kände för att skriva det.
Hehe bloggar sen i allafall, puss!♥

Kommentarer
Postat av: ida

jag stöttar dig också, det vet du darling :) <3

2011-01-19 @ 22:13:20
URL: http://twoo.blogg.se/
Postat av: ida

sv. hihi aaaah :´(<3

2011-01-20 @ 18:00:28
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0