hemsk natt..

Herregud vilken hemsk natt säger jag bara!
Jag och ida gick och la oss runt 12 och kollade på tv ett tag, stängde av och somnade efter ett tag.
Jag vaknade vid 4 av att jag hade så sjukt ont i magen, aldrig varit med om nått värre.
Låg och vred och vände på mig till 5, tills jag inte kunde ligga still längre.
Jag kunde knappt sitta eller ligga så jag fick panik.
Gick ner och skulle väcka mamma och både hon och pappa flög ur sängen.
Vi gick till köket och jag visade vart jag hade ont. Efter ett tag ringde mamma akutmottagningen eller vad det var.
Och frågade vad det kunde bero på.
Det var tydligen mina smärtstillande till foten som hade gjort så jag fick ont i magen.
Hon sa att 1 av 10 kan få väldiga magsmärtor, självklart var jag den..
Det lugnade sig lite och jag drack ett glas samarin, åt rostat bröd och gick upp och la mig igen.
Herregud vad jag var rädd kan jag lova, för mamma trodde det var blindtarmen och att vi skulle få åka in till akuten.
Som tur var slapp vi det och det är över nu(y)
jag igår..

Kommentarer
Postat av: ida

haha så himla kul att jag inte märkte nått(a)

men tur att det blev bättre och du slapp akuten bebis<3

2011-01-23 @ 00:58:06
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0