hos min bästavän♥

Sitter hemma hos ida pärlan, men just nu duschar hon.
Och ja det har väl tagit 15minuter om inte mer, helt sjukt vad den människan duschar segt!

Men i allafall, efter skolan åkte jag, ida och elin direkt till gymmet.
Gick skit bra och körde rätt hårt, sprang i allafall i 15 minuter och gick sedan resten tills det hade gått 30min.
När vi var klara på gymmet blev vi hämtade av idas mamma.
Jag åkte med hem till ida och snart ska vi äta, åh herregud...hungrig som en get kan ja lova!
Bloggar kanske när jag kommer igen, får se måste iallafall plugga då!
Redovisning i morgon, och hade det idag med men det gick iallafall bra.
Men hörs igen när jag har tid och lust!♥




Kommentarer
Postat av: ida

givetvis raring =)<3

2011-01-31 @ 19:36:57
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0