i skolan

Inte bloggat på ett tag, men har varit så sjukt trött den här veckan.
Har iallafall inte tränat nått eftersom jag fortfarande har ont i foten efter operationen.
Men på tisdag ska jag ta bort stygnen så hoppas komma igång med träning direkt efter det!
Igår när jag slutade åkte jag iallafall till gustavsvik och sen kom ida och elin.
Dom gymmade och jag solade under tiden.
När vi var klara kom pappa och hämtade oss.
Skjutsade hem elin och jag följde med ida hem.
Var där ett tag, åt god mat och hade det mysigt!
Åkte hem vid typ kvart över 8.
Duschade och kollade en liiiiten stund på tv, var så sjukt trött.
Ringde älskling en stund och sen somnade jag som en stock.
I morse försov jag mig i 50min. Herregud, stressad tjej!
Försökte hinna med frukosten men fick ta med en macka i bilen.
Efter skolan ska jag sitta kvar ett tag och göra klart en svenska uppgift.
Sen ska jag möta upp min mami på stan för att ta en sväng på marken.
Bloggar när jag kommer hem om jag har tid, lust och orkar hihi♥
hehe, stickade lite när jag kom till skolan förut (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0