mongo ida är här!♥

Ida kom för en stund sen och vi ska snart dricka lite te.
Sen jag kom hem har jag bara plockat in min och allas tvätt, plockat undan lite på rummet och sen slagit in paketen till mamma.
Jag slutade som sagt 5 i 11 och då var det tänkt att jag skulle ta 22:an ut till marieberg.
Men eftersom pernilla i min klass skulle åka ut direkt dit med sin mamma kunde jag åka med dom.
Väldigt snällt, så tack så mycket!
När jag kom dit lämnade jag tillbaka ett skal till iphonen som mamma hade köpt fel.
Fixade också present till henne och sen kom pappa och hämtade mig.
Han skjutsade mig till stan och jag tog en korv lite snabbt vid hålet i väggen.
Gick till tandläkarn sen och borstade tänderna.
Var där väldigt tidigt och jag hade tid 13.40.
Men jag fick gå in 13.20 istället för dom före mig hade inte kommit.
Kilade sen iväg till stationen och satt där till 14.25 bussen gick hem.
När jag kom hem hade jag fått hem mitt nya skal till min iphone.
Det är fan as fint och coolt, hehe!
Nu ska jag faktiskt plugga engelska, har redovisningen nästa vecka istället för i morgon.
En väldig lättnad kan jag säga!
Ska operera mig den dan vi ska redovisa men går nog till skolan vid 8, redovisar och åker till läkargruppen!
Men vi får väl se, bloggar nog senare igen!♥
mitt fina skaaaaal :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0