ingen bild, som vanligt (a)

Inga bilder jag vet, men ska försöka bättra mig!
Kom hem för ett tag sen från stan/gymmet.
Idag var det ju första dagen i skolan efter ett skönt och bra lov.
Var kul att träffa alla vänner men mindre kul att behöva sitta i skolan och plugga som en dåre igen!
Schemat har också blivit lite ändrat, sköna torsdagar och drygare fredagar.
Slutar 10.55 på torsdagar och på fredagar slutar jag 15.10.
Men aja, inget att göra åt.
Slutade iallafall 12.40 idag och gick till konserthuset där jag mötte upp ida och elin.
Vi tog 24;an till gymmet och när vi var klara blev vi hämtade av mamma och så åkte vi på lite ärenden.
När jag och mamma kom hem åt vi lite kinamat och nu ska jag nog plugga lite matte eftersom jag har prov redan på måndag, döda mig!
Bloggar nog lite senare, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0