just ja

Skrev förra veckan att jag skulle göra nya header.
Men som ni ser har jag inte fixat någon ny, men ska göra det så fort jag har tid och lust.
Det kommer nog inte komma upp den här veckan, men vem vet kanske till helgen eftersom älskling ska kanske iväg på nått då på lördagen så han kanske bara kommer på torsdag och åker hem på fredag.
Men får se hur det blir och då kanske jag kan fixa ny header.
Men lovar inget, hehe =)
Bloggar i morgon när jag kommer hem, blir nog att vara med på idrotten iallafall eftersom det är teori, fick jag ett sms av vickan om det förut.
Blev lite ledsen, hihi eftersom jag trodde jag skulle komma hem tidigare. Men icke!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0