min helg

Min helg har varit bra som vanligt.
Åkte till älskling i fredags och kollade bara på tv och mös hela kvällen.
I lördags åkte jag, älskling, hans mamma och emma till örebro.
Tobbe skulle till ikea för han skulle ha ett soffbord, tavla och en lampa.
Han fick med sig allt hem och tavlan han fick var jääävligt snygg måste jag säga!
Vi åt på marieberg och 18.15 gick vi på bio. Var riktigt mysigt men filmen var inte den bästa.
Vi såg Winter's bone. Efter bion åkte vi hem till älskling igen.
Kollade på tv och somnade ett tag. Vaknade halv 2 igen och gick då upp och åt.
Sov sen och vaknade vid halv 12 idag.
Jag åkte från min underbara älskling redan vid 15.04 och jag saknar honom redan.
När jag kom till örebro blev jag hämtad av morfar för här hemma var det kalas eftersom mamma fyller år idag.
Grattis mami!<3
Släkten åkte runt 7 och då duschade jag och packade upp min väska.
Har pluggat liiiiite lite matte men ska kolla igenom det lite mer snart.
Har prov i morgon och det får helt enkelt gå som det går, men hoppas jag klarar det!
Föresten ska jag ju operera mig på torsdag så går bara i skolan till onsdag den här veckan.
I helgen får vi se om älskling kommer hit eller inte, hoppas det annars ses vi inte förns om 2 veckor (n)
Men det är sånt som märks, hörs i morgon för orkar inte bloggar mer ikväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0