ny opererad

Tänkte bara blogga och säga att jag fortfarande lever.
Var och opererade mig idag vid 11, och det gick bra!
Sen jag kom hem har jag och mamma kollat på one tree hill, fick ju en box med säsong 7.
För jävla bra och nu tycker mamma också om det hehe (y)
Om 10 min ska jag och pappa åka och hämta älskling vid tåget, mysigt!
När han kommer ska vi väl bara kolla tv eller film, jag kan ju inte göra så mycket mer än det just nu.
Bloggar nog i morgon igen, för tror älskling ska åka hem då.. :(
För han ska på skoter grej på lördag kväll.
Ska nog träffa min lilla pärla då, idisen!
Det kan jag lova att det blir mysigt och mycket skratt, har saknat henne very much den här veckan eftersom vi inte har setts<3

Hörs då, puss!♥


hehe, min förra operation...söt tå, store jahej :*


Kommentarer
Postat av: ida

saknat dig också hjärtat!

store med :* <3

2011-01-21 @ 20:33:51
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0