skola i morgon :(

Inte bloggat sen i måndags, men jag har knappt suttit vid datorn.
Resten av lovet har jag och älskling, varit lite med pontus.
Vi har också varit i klacken med pontus, ida, dino och elias.
Hade skit kul, även fast jag och ida åkte typ själva hela tiden hehe.
Men vi var ju kungar kan man ju säga iallafall! Eller vad säger du pinglan? :*
Eftersom vi gick upp vid 8 på tosdagen och skulle åka skidor vid 9 var vi ju skit trötta när vi kom hem vid 3.
Så sov till typ 7, halv 8 sen vi kom hem då.
I fredags åkte jag och älskling hem till mig, köpte med mat när vi blev hämtade av mamma och pappa.

Skrev ju om gårdagen igår, och jag lovar den var hur underbar som helst!
Jag älskar dig så himla mycket tobias åkerberg, du är mitt allt!

Idag har vi mest kollat tv, såg titanic eftersom den gick på tv.
Tjöt lite då, höll också på att börja tjuta när älskling åkte hem förut idag!
Efter vi släppt av honom vid bussen åkte vi till rikard och var där ett tag.
När vi kom hem igen duschade jag och nu ska jag kolla på tv.


Vill inte till skolan i morgon är hur otaggad som helst, behöver mer ledighet!
Bloggar mer sen, puss!

Kommentarer
Postat av: ida

jaaaaaa det var vi sötnos :D

haha catfight om oss ellehhh? haha ;D<3

2011-01-12 @ 18:27:36
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0