soffan, tv;n och engelska

Hemma och ligger i soffan och kollar på en wallander film.
Började ju 8 idag som vanligt och hade först svenska och då kollade vi bara på film.
Hade sen datakunskap och sist matte prov. Det gick väl så där men slutade efter det.
Så tog bussen hem 12.20. Jävligt skönt att komma hem tidigare.
Åt direkt när jag kom hem och ska snart börja plugga lite engelska.
Måste skriva klart min redovisning idag, skulle ju egentligen redovisat den på torsdag innan operationen,
men pratade med min lärare idag och sa att jag kanske inte skulle hinna åka till skolan innan jag ska till läkargruppen. Så hon sa att jag kunde spela in mig själv som en redovisning så skulle jag bara skicka den till henne.
Jävligt pinsamt, men bättre i allafall.
Men nu ska jag skriva engelskan, bloggar sen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0