söndag

Helgen har varit bra och jag har varit hos älskling!
När jag kom hem vid 6 kom ida min pärla hit, hade mycket att prata om kan ja lova!
Efter vårat deep talk gick vi ner och drack te och pluggade lite.
Kollade nyss på solsidan och nu sitter vi återigen vid köksbordet och pluggar.
Ida åker vid 9 och då ska jag duscha och sen måla mina naglar.
I morgon är det skola, som dock är mindre kul.
Men inte så jobbig vecka:
Måndag - Slutar 12.40 och inga jobbiga lektioner
Tisdag - Blir hämtad av mamma 1 för ska åka och ta bort stygnen
Onsdag - Slutar 12, har bara hantverk
Torsdag - Slutar 10.50
Fredag - Ledig!
Kan inte bli bättre (y)
Får se om jag åker och gymmar i morgon, annars gör jag det på onsdag och torsdag!
Men bloggar i morgon, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0