Underbara dag

Haft en jätte bra dag idag! Jag och älskling har nämligen firat våran 1års dag idag! Egentligen är den ju på måndag men då börjar ju skola så fick bli idag istället. Vi gick upp rätt sent och åt frukost. Vid 4 började jag göra mig i ordning. Vid 6 bar det av till jensens buffhouse eller vad det hette, skit gott! Förrätt, varmrätt och till sist delade vi på en banansplit, hur mysigt är inte det? Det var mina päron som bjöd oss, så tack så mycket!<3 Ungefär vid 8 tiden gick vi till bion och hämtade ut våra biljetter. 21.00 började filmen som älsklingens päron bjöd oss på, thaaanks<3 Vi såg Due Date, och den var skit bra! Blev hämtade av pappa och kom nästa nyss hem. Nu blir det bara tv och lugga still för är så mätt så jag tror jag dör! Bloggar i morgon efter att älskling åkt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0