ny väska♥

Inte bloggar på sen i lördags.
Men i lördags var jag hos ida med trevligt folk och det bjöds på god mat.

Igår kom min älskling hit halv 6, lika mysigt som vanligt!
Vi åt pizza, kollade på solsidan och somnade väl runt 12 tror jag.
I morse gick jag upp och gjorde mig i ordning, kröp sen ner hos älskling igen.
Vi gick ner och åt frukost runt halv 7 och fick åka med mamma till stationen klockan 7.
Jag satt där ett tag med älskling för att göra honom sällskap.
När han gick till tåget gick jag vidare till skolan.
Slutade tidigt och på matten fick vi reda på matteprovet vi hade i måndags.
Åh herregud, jag är fan förvånad över att jag fick G/VG, hehe...så sjukt dålig på matte så vart väldigt förvånad!
Efter skolan tog jag en sväng upp på stan med vicky och emma.
Gick till hm och köpte min efterlängtade väska, hihi fick den av mamma för provet (a)
Thank you mami!♥
Kikade också in på kicks för att se om butikschefen var där, men icke....åh!
Gick istället till min bror och var hos honom ett tag.
Älskling kom till örebro igen vid 3 för han skulle till tandläkarn.
Jag var söt och följde med och satt och väntade på honom, för han visste inte vart han skulle.
När han var klar var han tvungen att springa iväg till tåget.
Jag gick tillbaka till rikard och så kom mamma och hämtade mig.
När vi kom hem igen, gjorde jag mat.
Nu sitter jag vid tv;n och ska snart göra mig en kopp te.
Ska också försöka göra en ny header, hihi puss!♥


my lovely bag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0