Lördagsmys

Som ni märkte så blev det inget inlägg om outfiten. Tobbe kom iallafall runt 7 tror jag.
Vi åt mat och sen vid typ halv 9 åkte vi till lindesberg.
Där träffade vi pontus, juden och patrik. Var ute en hel del och träffade massa mer folk, trevligt!
Kom hem vid 3, tog oss lite att äta sen kröp vi till kojs.
I morse vaknade vi vid 2, jävligt skönt att få sova ut. Är ju heller inget kanon väder så det var värt att sova länge.
Just nu gör vi inget speciellt, sitter vid varsin dator, trevliga som vi är haha.
Tror inte vi ska hitta på något speciellt ikväll, blir väl bara film och mys, kommer nog inte blogga mer ikväll heller, får se när jag har tid att blogga igen eftersom älskling är ledig nu i 2 veckor, och v.30 drar vi till göteborg med mina päron, min bror och terese, kommer bli guld!♥
såg ungefär ut såhär iallafall igår,
nya tröjan och svarta jeans till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0