Bildbomb

Sådär ja, nu tänkte jag blogga lite eftersom det var ett tag sen nu :)
I torsdags var det kalas här för min bror som fyllde 21 i måndags.
Vi åt god mat, badade i flera timmar och hade det super kul, måste ju säga att min släkt är ju bara för underbar!

I fredags var det min sista dag på jobbet, har haft en as kul sista vecka, skattat så sjukt mycket med underbara tjejer som jag nu jobbat med i 4 veckor.
Jag och ida, alltså en till sommarjobbare bjöd på fika i fredags och vi hade det jätte trevligt.
Åt också frukost på java, så kunde ju inte bli bättre avslut på veckan!
Slutade ju 1, åkte hem och resnade våra rabatter här hemma hehe.
Vid 4 kom rikard och terese hit, vi åt pizza och så med mamma och pappa.
Vid 11 åkte vi hem till rikard & terese, mös med film, popcorn och lite godis.

Idag vaknade vi runt 12. Städade undan och så, åt frukost och så hjälpte jag dom att diska medans dom packade.
Dom ska till vinön idag, och på torsdag kommer dom hit och bor här med mig så slipper jag vara själv, för rikard jobbar och pappa och mamma ska bort. Så jag och terese ska sola, bada, gå på stan och bara ha det bra om dagarna medans rikard och tobbe jobbar.
Nu ska jag byta om, ut och springa och sen sola!
Får se vad som händer ikväll, ska iallafall vara hemma tror jag, puss♥

 
 
 
 

Lite bilder från veckan, dom första 3 bilderna är från rikards kalas, dock så är inte alla som var med på kalaset med på bild.
Dom 4 andra bilderna är från sista dagen på sommarjobbet.
Den allra sista är från ígår när jag hade rensat klart våra rabatter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0