sista arbetsdagen för denna vecka!

Seg dag idag eftersom vi varit här i stan och jobbat idag.
Men det gick bra och jag kom hem vid halv 5 typ!
Nu ska jag snart packa min väska för i morgon åker jag till min älskling efter jobbet.
Ska också träffa ida och kolla på dvd filmen jag fick hem idag på posten, är filmen från vårshowen som vi var med på. Blir säkert ett glas juice och en skål popcorn till det, idas och min speciellité.
Ska också duscha och fixa lite ikväll, behöver plocka undan på rummet också!

I morgon slutar jag iallafall 13.15 och då blir det hem, duscha och sen ta bussen eller tåget till tobbe.
Får se om han är kvar i linde då, går i såfall av och åker med honom hem.
Bloggar sen igen, puss!♥


vill så gärna ha långt hår igen, så mycket finare :( buhuhu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0