23.12

Nu är big brother slut och jag har bloggat en massa.
Har också duschat och rakat bena, så skönt!
Ska borsta tänderna, krypa ner och kolla på tv tills älskling ringer.
Han skulle duscha så lär ju somna innan han ringer, han är ju sååå seg :o
Bloggar kanske ett litet inlägg i morgon i skolan om jag hinner och har tid.
Åker iallafall till älskling i morgon, skulle inte träffat honom i helgen igentilgen men blev så ändå.
Och känner att det behövs för saknar honom och vill träffa honom NU!
Men i morgon slutar jag 15.10 och tar tåget till kopparberg 15.47.
Kommer hem på söndag om jag inte bloggar nått i helgen, så hörs i så fall då!♥


i mitt nya rum har jag också fått en ny och fin ram som jag kunde sätt
in älskling i ju!
i morgon får jag äntligen träffa dig älskling!♥

Kommentarer
Postat av: Lavranssilja

Great Site thanks

2011-06-30 @ 14:46:29
URL: http://lavranssilja.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0