dåligt, ja vet :)

Herregud, förlåt för jag är så dålig på att uppdatera.
Men jag är heeeelt slut när jag kommer hem om dagarna.
Har ont i hela kroppen och känns som jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.
Men jag storm trivs iallafall på min praktik och alla i personalen är ju bara för söta!
Kommer sakna dom när jag ska tillbaka till skolan på måndag.

Idag fick jag sluta kvart över 5 istället och tog bussen till hovsta.
Där blev jag mött av pappa, och jag körde hem.
Åt och tog bort sminket direkt när jag kom hem.
Har pluggat lite litegrann idag också, men orkade inte göra mer.
Så nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja.
Bloggar i morgon om jag har tid och lust, ska iallafall baka med mamma när jag kommer hem.
Kanske kommer bilder från baket, sånt som märks!♥


pööössss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0