nytt rum♥

Fått önskemål om att lägga upp bilder på mitt nya rum så tänkte lägga upp lite bilder nu.
Kanske inte bästa bilderna, men får duga!

Så här är det; min bror flyttade hemifrån för ett tag sen och nu har jag nyligen bytit till hans gamla rum.
Det är igentilgen mindre, men mysigare då.
Men böt mest för att det är så sjukt varmt på mitt rum på sommaren. Det är fan bastu på övervåningen.


har inte det bordet längre, det var när mitt andra bord var på målning


ska upp en list runt garderoben


har ett vitt soffbord framför nu också, det målades också medans bilden togs


hihi, gölligt fönster



sött ljus, står: carpe diem på den :*




tak lampan


Så där ser nu mitt rum ut och jag är verkligen jätte nöjd.
Måste också säga att jag älskar min Marilyn Monroe vägg, skit snygg!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0