snart helg igen!

Sitter hemma och plugga som tusan nu!
Går inte speciellt snabbt fram, men måste skärpa mig nu.
Jag fattar inte att det ska vara så svårt att plugga, hittar andra saker att kolla på hela tiden, jävla dator.
Skoldagen idag måste jag säga gick väldigt snabbt idag.
Efter skolan var det tänkt att jag skulle gymma, men var grymt trött, ont i huvet och hade blivit så stressigt.
Har ju också redovisning i morgon så måste skriva klart den och öva lite.
I morgon slutar jag 10.55 som alla andra torsdagar, hur skönt är inte det?
Drar upp till hm och byter min jacka, köper med mat till mig och min käre bror och beger mig till honom för att tjäna lite lätt förtjänta pengar, jag ska nämligen städa åt honom och kommer göra det varannan vecka.
Efter städningen blir det förmodligen gymmet och sen hem och få massage av mammas jobbar kompis petra!
Kan behövas, för min rygg och nacke är helt död.
Bloggar igen lite senare, puss!♥
möms :*
osminkad och söt, ja hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0