söndag och skola i morgon

Haft en bra och mysig helg med min underbara älskling.
I fredags efter praktiken vid 9 gick jag, älskling, pontus och sofie på bio.
Såg min låtsas fru som faktiskt var väldigt bra!
Efter bion gick jag och älskling till hans bror och hämtade tobbes väska som han hade lämnat där innan.
Och pontus och sofie blev hämtade av hennes pappa.
När vi kom hem var vi båda skit trötta, jag tog bort sminket och så kröp vi ner och kollade på tv.
Somnade som stockar efter en stund.

I lördags vaknade vi runt halv 11, 11.
Gick upp och åt god frukost och sen gjorde jag mig i ordning lite snabbt.
Jag och älskling följde med mamma och pappa till marieberg.
Var där ett bra tag och jag fick med mig en jacka hem, tack mamma!
När vi kom hem åt vi god mat efter en stund.
Kollade på en film senare och mös.

I morse vaknade vi vid 11 och låg och kollade på tv en stund.
Gick ner och åt frukost och sen duschade älskling, medans han duschade gick jag på löp bandet!
Duschade direkt efter det och sen tog jag och älskling det bara lugnt och mös tills han skulle åka.
Skjutsade honom till bussen och sen dess har jag bara kollat tv, pluggat lite och väntar nu på ida.


sådära as snygg bild med mammas brills...(y)

Kommentarer
Postat av: ida

haha :D ja det gjorde du stumpan =)<3

2011-03-21 @ 19:18:14
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0