tidigt

Sitter i skolan nu för jag åkte faktiskt buss idag till skolan som gick 7.04.
Skapligt trött och sitter nu och väntar att min hantverkslektion ska börja.
Där ska vi repetera inför provet vi har nästa vecka.
Idag när jag slutar beger jag mig till gymmet så snabbt som möjligt och tränar.
Åker förmodligen med pappa hem så blir inte jätte lång stund på gymmet.
Men jag behöver verkligen komma hem och plugga för jag har en redovisning jag inte ens har skrivit än och en inlämning som jag håller på att göra klart.
Så MÅSTE verkligen plugga järnet när jag kommer hem!
Blir nog inget bloggande, kanske ett litet godnatt inlägg bara.
Men får se, puss!♥
dagens facelook, outfit kommer senare maybe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0