återigen söndag

Haft en mysig och bra helg som de tidigare helgerna!
I fredags var det jui kundmottagning i skolan.
Terese ställda upp som modell, när jag slutade åkte jag, mamma och terese till marieberg.
Fick med mig ett par vita låga converse, 2 linnen, 1 t-shirt och en handduk!
Vi köpte mat med oss hem och sen kom pappa pch rikard.
Vi åt och hade det trevligt och sen kom min älskling!
Han och jag åkte till lillån och köpte en pizza åt honom.
Senare åkte alla härifrån så jag och älskling kollade tv och sen somnade vi rätt tidigt tror jag.

I lördags var det dansuppvisning.
Så fick skjuts av idas mamma in till stan.
Medans vi var med på första föreställningen så tobbe och joel på stan.
När vi var klara åkte vi upp på stan och åt med dom!
Tog sen bussen tillbaka och sen var det en till föreställning halv 7.
Så då kom mamma, älskling, terese och joel och kollade på den!
Åkte sen hem efter showen runt halv 10.

Idag så åkte älskling vid 4:(
Åkte då till ida, vi har kollat på film, ätit godis och druckit smoothie!
Nu är jag hemma och ska fixa på mitt rum, ser förjävligt ut.
I morgon har jag föresten sovmorgon och slutar tidigt, bloggar när jag kommer hem igen!♥


bilder på terese sen i fredags♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0