du får passa dig som satan '

Började 09.30 idag och slutade som sagt 10.55.
Gick och åt med sara och anna och sen gick vi tillbaka till skolan för att göra klart ett arbete.
Halv 1 gick jag och mötte mamma, sedan åkte jag till tandläkarn.
Hon kollade bara och så och sen skjutsades jag till morfar.
Hjälpte honom att städa och tjänade lite pengar, fin fint så nu är ett par skor beställda!
Han skjutsade hem mig och åt för en liten stund sen jordgubbar och mjölk.
Snart ska jag kanske ut och gå med ida och sen packa och fixa till i morgon.
Åker till älskling på fredag och stannar där till på lördag, på lördag ska vi till linde en sväng och sen åker vi hem till mig.
Sover här från lördag-söndag och på söndag klockan 11 till kvart över så är det rep med dansen.
Får se om jag slänger in nått litet inlägg under kvällen och helgen!♥


gölligt!

Kommentarer
Postat av: ida

sötis

2011-05-13 @ 09:46:17
URL: http://twoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0