haft en bra helg och valborg!

Bloggade aldrig igår.
Men hade iallafall en skiiiiit bra valborg och helg med världens bästa pojkvän, min bästavän och många mer trevliga människor!
Kom hem vid 3 på lördan och somnade nästan direkt när vi kom hem.

Igår vaknade vi halv 1.
Åt frukost, kollade tv och hade det mysigt.
Åkte upp på byn och åt mat, kycklingrulle..fyfan vad gott!
Tog sen 16.07 bussen hem med ida.
När vi kom hem cyklade vi en sväng och sen hem kollade bb, åt popcorn och drack te!
Efter att ida hade gått en så duschade jag och ringde älskling.

I morse när jag vaknade var jag helt död. Men drog mig upp ur sängen.
Hade kort dag och slutade halv 1.
Gick då och mötte ida och elinn och tog bussen till g-vik.
Där gymmade vi och så tog vi 15.20 bussen hem.
Kom alltså hem för en stund sen och ska snart äta.
Efter maten blir det att ut och gå med ida i en timme!
Bloggar när jag kommer hem maybe, puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0