nationella idag

Gjorde ett rätt långt inlägg igår, men sen försvann det.
Så blev sur och sket i att blogga om.
Men hade en skön dag i skolan och sen åkte jag och ida och gymmade.
Gick också ut och gick i 1 timme och 15 min lite senare.
Kom hem halv 9 och duschade och så.
Var helt död efter allt och somnade till bb haha.
Idag började jag 9 eftersom vi hade nationella.
Gick bra på läsförståelsen tror jag, men hör gick åt helvete..gick så sjukt fort ju:(
Aja, slutade iallafall halv 12 och tog 12.20 bussen hem, på bussen träffade jag ida och towe.
Ida följde med mig hem, vi gjorde oss mat och har typ bara myst och ätit lite glass nu.
Satt nyss ute i solen, och höll på flyta bort.
Men 17.05 tar vi bussen in till stan för dans, bloggar kanske när jag kommer hem♥
vill föresten också slinga håret igen, men får se när det blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0