slänger in ett inlägg med en lista

Vad gjorde du kl 08 imorse: satt på tåget till skolan

Vad gjorde du för 15 min sedan:
åt jordgubbar och mjölk

Det sista du sa högt: men du får väl ändra själv

Det senaste någon sa till dig: du sa feeeeeeeel

Vad har du druckit idag:
o'boy, vatten, mjök och mjölk

Vad var det senaste du åt: jordgubbar och mjölk

Vad var det senaste du köpte: en glass

Vad är det för färg på din ytterdörr:
  svarta

Vad är det för väder hos dig nu:
rätt kallt tror jag och halv mörkt hehe

Godaste glassmaken:
ben and jerry's - chocolate fudge brownies :*

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!

Sover du tungt:
ibland men inte så ofta

Drömmer du mardrömmar:
händer inte ofta alls

Trivs du med ditt jobb:
jobbar inte, men trivs på min skola iallafall

Favoritklädsel: inte en aning, eller det som sitter skönt och snyggt!

Favoritlåt just nu:
 what are words 

Vad ser du om du tittar till höger: en vägg, en blomma, en tavla och en lampa

Vad gör dig glad just nu:
min älskling

Vad ska du göra härnäst:
kolla tv och sen sova

Höger eller vänsterhänt:
höger

Humör just nu: trött  

Favoritgodis:
surt

Kläder just nu:
stor t-shirt och underkläder

Sommarplaner:
sommarjobba och sen finns det mycket jag tänkt göra

Hur många kuddar sover du med:
4

Spelar du något instrument:
nej

Vad är viktigast för dig:
min familj&släkt, min pojkvän och mina vänner

Är du kittlig:
ja, som fan -.-

Snarkar du:
ibland händer det, när jag är förkyld eller sover väääldigt djupt

Stjärntecken:
lejon

Äckligaste insekten:
finns många äckliga!

Längtar du mest efter just nu:
sommarlov och min pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0