(Y)

. Har haft en jätte bra helg med min älskling och många fler!
I fredags åkte jag till älskling efter skolan, han hämtade mig vi tåget.
När vi kom hem till honom åt vi och sen somnade vi till typ 8.
Åkte sen och tanka och sen till ica och köpte lite gott!
Mös hela kvällen och kollade bara på tv.

I lördags vaknade vi vid 10, jag gick upp och duscha och sen började jag göra mig i ordning.
Medans jag gjorde mig i ordning duschade älskling, vi åt sen frukost och sen bar det av mot linde vid 12.
När vi kom dit hämtade vi upp pontus.
Vid typ 8 kom ida och sen vid 12 kanske åkte jag och älskling hem, skjutsade också hem ida&joel.
Så kom hem halv 1.
Helt döda och somnade direkt!

I morse var klockan ställd på 09.00 eftersom jag och ida skulle på rep med dansen.
Dansade i en kvart och åkte sen hem.
Kröp sen ner i sängen igen med älskling.
Vi tog det bara lugnt tills han skulle åka vid 2.
Var med ida då istället och vi har bara tagit det lugnt, lyssnat på musik, pratat och suttit på altan med min familj.
Hon åkte nyss och nu ska jag packa upp min väska, sola, duscha och sen plugga...Har fucking prov och redovisning i morgon :(
Bloggar i morgon när jag kommer hem, blir inget gym i morgon är för trött och måste vila lite, så hörs då!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0