Hade en lugn morgon som slutade i stress iallafall!

Sådär ja, nu är jag åter i Kopparberg!
Gick upp vid 10 i morse, duschade, rakade benen, sörjde in mig, målade naglarna och sånt.
Åt sen havregrynsgröt och te till frulle.
Började sen göra mig i ordning och vid 13.10 ringde jag mamma, frågade om hon verkligen skulle hinna skjuta mig till tåget som gick 13.42.
Hon hade fått för sig att jag hade sagt 14.42 så vi ringde till mormor och frågade om hon kunde komma och hämta mig, men både jag&mamma fattade direkt när vi hade pratat med mormor att vi aldrig hinner in.
Så mamma ringde sussi och frågade om kimmy var hemma och som tur va så var han det och skulle in till stan så när klockan var 13.18 kom kimmy och hämtade mig och skjutsade mig till stationen.
Tackar så mycket kimmylinsky, du är en räddare i nöden, hehe(a)
Träffade ida vid tåget, som jag saknat den tjejen!
Vi åkte till Kopparberg o när vi var framme så skjutsade vi ida till joel
Kom till Tobbe för en stund sen och kollar just nu tv.
Vid 5 kommer tobbis släkt hit och firar honom.
Grattis älskling på 19års dagen!<3
Får se om jag bloggar mer idag, göra annars i morgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0