Kärlek!

Godmorgon gott folk!
Sitter just nu i Tobbe soffa och försöker få upp honom i sängen, lovar att vi kommer få stressa till slut iaf idag.
Jag gick iallafall upp för ett tag sen och gjorde mig i ordning, ska snart äta öre frukost.
Börjar ju 8 idag och slutar 1, tar då buss eller tåg hem till öret, blir hämtad av mamma och lena för vi ska till sjukhuset och hälsa på min älskade mormor som har opererats.
Åker sen hem..hem ljuva hem.
Är där hela helgen, men bloggar mer sen. Puss!

Föresten igår så var det den 10 november, med det innebär det att jag och min underbara älskling har varit tillsammans i 1år & 10månader, underbart!
Jag älskar dig mitt mongo!
10/1-2010<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0