Tidsfördriv!

50 frågor om mig

1. Vad heter du?  Emma Sjöö
2. Hur gammal är du? 17
3. Vart bor du? Örebro
4. Hårfärg? Blond
5. Ögonfärg? Gröna
6. Hur lång är du? 163 cm 
7. Kär? Ja verkligen
8. Singel eller upptagen? Upptagen
9. Hur många har du kysst? Vet ej
10. Vem kysste du senast? Tobbe 
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Yes 
12. Vem hade du senast sex med? Min pojkvän 
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Snart är det 1år och 10månader, och fler ska det bli!
14. Dumpat någon? Ja på sätt och vis
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Han ska vara sig själv, snäll, visa sin kärlek, finnas där, bry sig och vara gullig mot mig
17. Vad har du för mobil? Iphone 4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Jag skulle nog resa mycket
19. Favoritland? Thailand helt klart 
20. Favoritfärg? Svart 
21. Film? Många
22. Bok? Magdalena Graaf - Det skulle bli ett sant nöje att döda dig 
23. Killar eller tjejer? Som vänner? Både och  
24. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögonfransar är helt ok alltså och att jag är väldigt omtänksam 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min kropp 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Tobbe, familjen och ida 
27. En person du älskar - Tobbe
28. En person du hatar - Finns ingen person jag hatar, men finns människor jag tycker mindre om 
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll med en person som man älskar
30. Saknar du någon just nu? Ja
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag träffade Tobbe  
32. Beroende av något? Mobilen, Tobbe, familjen och vännerna  
33. Ditt livs största misstag? Vet faktiskt inte
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Tobbis  
35. Har du några tatueringar? Nej men vill ha!
36. Piercingar? Naveln & 6st i öronen om de räknas 
37. Vem är mest lik dig? Min älskade och fina vän Victoria Josefsson!
38. Har du någon förebild? Beyoncé
39. Vad ska du göra idag? Ska snart sova 
40. Vad är det värsta du vet? Falska människor, otrohet och krig osv
41. Vad är det bästa du vet? När mina nära och kära mår bra, när jag själv mår bra och är med min pojkvän!
42. Vad åt du senast? Nudlar
43. Vad vill du ha just nu? Ingenting
44. Vad köpte du senast? Lösnaglar
45. Vem är din favorit kändis? Beyoncé
46. Hur många gånger har du varit utomlands i år? Ingen gång tyvärr :( 
47. Tränar du? Inte just nu, eller ah är ute och powerwalkar flera gånger i veckan, men ska snart komma igång med gymmandet igen och dansen
48. När går du och lägger dig? Olika
49. Vad är klockan nu? 00.08
 50. Är du nöjd med ditt liv? Ja rätt så, finns väl vissa saker som skulle kunna bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0