Chai latte mys!

Hej där!
Inte bloggat sen i måndags som ni märkt.
Men har inte haft tid eller lust.
Är typ sjuk och har sovit med ida i lägenheten till idag vilket har varit jätte mysigt. Min lilla fru och jag hihi:*
Idag har jag varit på praktiken som jag varit hela veckan.
Slutade 2 idag och blev då hämtad av mamma. Men innan vi åkte hem gick vi till din sko där det var halva reapriset på massa skor. Hittade ett par jätte fina som jag ville ha, men dom var inte på rea. Men mina kängor som jag hade på mig hade gått sönder som jag har köpt där. Jag fick reklamera dom så bara att ta av sig dom och så fick jag skorna som jag ville ha, bara att jag la till en hundring. Riktigt nöjd!
Åkte sen till Idas skola, hämtade henne och sen åkte vi en sväng till lägenheten och hämtade min väska och så.
Åkte sen hem och mös med idis, drack varsin Chai latte, supet gott!
Köpte espresso house's chai latte pulver tidigare i veckan.
Kollar nu på tv och ska göra det resten av kvällen.
Så bloggar mer i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0