Dagarna rullar på!

Hallå där!
Har helt glömt bort bloggen faktiskt.
Men dagarna rullar på, praktiken går bra och ah allt är helt okej.

Igår sov jag och ida i rikard&terese lägenhet, mös och badade bubbelbad haha:*
Kollade tv och pratade. Tyvärr har idis blivit sjuk och jag hoppas verkligen inte jag blir smittad.
Började 10 idag som alltid, jobbar till halv 4 och åkte med pappa hem sen.
Åt mat och så åkte vi till lägenheten och hämtade maten vi lämnat där.
Har också packat, duschat, skrubbat hel kroppen, raka bena och kleta in hela bodyn i body butter hehe.

I morgon är set äntligen fredag, så underbart!
Vet inte riktigt när jag slutar men hoppas inte på att det blir för sent.
Åker sen till Kopparberg och spenderar min helg där.
Får se om jag bloggar nått, annars gör jag det på söndag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0