Nu blir det mys med film!

Tjenis!
Snart är lovet slut och jag är inte direkt taggad på skola om jag ska vara ärlig. Men det ska jag väl klara av, denna termin är man ju ledig rätt ofta med lov, studiedagar osv.
Detta lov har iallafall varit väldigt bra.

Igår vaknade jag iallafall vid 2.
Gjorde mig i ordning och åkte med mamma och handlade.
När jag kom hem städa jag på mitt rum och fixade massa.
Senare kom Tobbe, Pontus och Pontus flickvän malin.
Vi var hemma hos mig ett tag, bokade biobiljetter, kollade tv och sen åt vi.
I väntan på bion så lyssna vi på musik och så.
Åkte sen på bion som började 21.20.
Såg "The girl with the dragontattoo" som var helt okej faktiskt.
Blev sen hem skjutsade av Pontus och malin. Gick och la oss nästan direkt.

Idag har det inte hänt något speciellt för vår del.
Eller jag har rensat min garderob och mina byråar.
Blev 2 sopsäckar med kläder som åkte ut.
Känns skönt med lite ordning i lådorna.
Nu har jag nyss duschat och känner mig fräsch. Så nu blir det film med Tobbe, mor&far.
Bloggar mer i morgon, puss!

Detta fick jag med mig från The body shop i förrgår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0