Övningskört idag!

Hej där!
Sitter och kollar på tv nu och har nyss duschat.
Dagen idag har varit för skön.
Började 12.00 och slutade 14.00, kollade bara film hela lektionen och sen efter skolan gick jag, Louise, Sara och Saras lillebror Darin upp på stan.
Fick med mig ett par nya jeans hem och ett par trosor.
Åkte med pappa hem vid halv 5.
Åt och sen åkte jag och pappa och övningskörde typ genom hela stan.
Ska snart fixa lite inför i morgon och sen sova för ska upp tidigt.
När jag slutar vid 3 i morgon kanske jag & mamma ska upp på stan en stund. Annars åker jag hem och sen får jag se om min älskling kommer till mig i morgon. Men bloggar med i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0