Praktik på The Body Shop

Hej där!
Har inte bloggat sen i lördags men känns inte som jag har haft tid.
I lördags var jag som sagt bara hemma efter fotograferingen. Mys med familjen och så.

I söndag kom mina tjejer till mig, alltså Louise, Victoria & Sara.
Vi hade det jätte mysigt, åt god mat, kollade film och åt kladdkaka som mamma bakade och godis/chips. Hehe tjockt!
Somnade vid typ halv 2 och var rätt trött på måndag morgon.

Igår var min första praktik dag på The Body Shop.
Jag trivs redan men dock finns det inte så jätte mycket att göra första veckan.
Men jag klarar mig, det är kul ändå
Idag har jag varit på praktiken började 10 som alltid men eftersom det inte fanns så mycket att göra fick jag sluta efter lunchen vid 2.
Åkte till mammas jobb en stund och sen hem åt och drack en kopp.
18.00 gick tåget till Tobbe, är hos honom nu så bloggar Inge mer idag.
Puss!

Bild på mina body butter, hehe löööve!
Köpte 3 nya idag(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0