Varit ledig idag!

Hej på er!
Sitter och kollar på tv nu med mamma.
Hade ställt klockan på 10 idag, för tänkte att jag inte skulle sova hela dagen.
Vaknade istället vid 12 och låg kvar i sängen ett tag.
Satte mig sen vid datorn och fastnade där hehe, men skrev iallafall cv och personligt brev. Så det var ju ett plus.
Annars så har jag typ bara kollat tv och tagit det lugnt idag.
Var också ute och övningskörde med pappa förut, gick väldigt bra!

Men i morgon blir det skola igen men bara 12.00 - 14.00. Blir sen hämtad av mamma så åker vi till marieberg.
Ska leta praktik plats, shoppa lite och bara mysa med världens bästa mamma!
Åker sen till mammas jobbarkompis petra och blir masseras av henne, kan behövas för har väldigt ont i ryggen.
Men bloggar mer i morgon när jag kommer hem igen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0